Sunt un pic surprins de cât de rău oamenii sunt panning acest film, mi se pare, de obicei, IMDb rating a fi un bun indicator. Multe dintre comentariile negative par să se bazeze pe filmul nu se conformează la tipic “tip bun câştigă întotdeauna”, bazate pe o formulă, oh, atât de previzibil prostiile pe care Hollywood-ul tinde să pompeze afară. Am vedea o analiza aici, a pus de fapt, “nu au putut oferi nici final clişeu”, ca în cazul în care este ceva ce trebuie încercat pentru. În ceea ce pentru mine, dacă vreau o lecţie morală mă duc la biserică. Dacă sunteţi în căutarea pentru o comedie, pentru a vă oferi lecţii cu privire la modul de a trăi viaţa ta, ai probleme serioase.
Eu încă mai dau numai filmul de şapte, deoarece este o comedie, nu este ca ea a fost atât de mişcare pe care a schimbat viaţa mea sau ceva. Ca comedii merge, deşi, am găsit-o destul de bine. Acesta nu este unul dintre cei constant, râde de un minut, comedii de prost gust, dar părţile care s-au făcut să râd pur si simplu ma facut sa rad cu voce tare, care este destul de rar pentru mine. Toate în toate, aceasta este una dintre cele mai bune comedii am văzut în ultimii ani.


Categories: ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va Rugam sa respectati un limbaj decent !