Poster Green Street Hooligans 2In ciuda câteva Dick Van Dyke londonez accente şi una sau două momente neintenţionată comedie, primul verde stradă în general, a fost un film frumos. Green 2 stradă, pe de altă parte a fost pur şi simplu îngrozitor, pentru începători tot filmul este stabilit în ceea ce pare a fi un american închisoare, acest combinat cu hotărând că a făcut original Shakespeare arata ca l-am găsit eu intrebam de ce am fost în continuare cu ochii pe tine. Regizorul încearcă să facă în acest patetic încercare la un teren cu o mulţime de lipsit de judecată şi de violenţă de sens, nu ma intelege gresit Sunt cu siguranţă nu se opune la o bună lovitură de pumn în sus, aceasta a fost în principal, de ce m-am bucurat original au existat unele Scenele de lupta fantastica care practic a făcut film, dar nici o cantitate de golan de acţiune ar putea salva acest nimicuri. Sunt sigur ca multi vor uita de mine, pentru că aceasta a originalului, si sunt sigur ca-mi vor fi lăsate tremura capul drept în sus, până la rost final meci de fotbal.
Categories: ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va Rugam sa respectati un limbaj decent !